mandag 12. juli 2010

Solstikk!

Eg savner neeesten sommaren hjemma i Norge. Er så ekstremt varmt her, og det tar aldri slutt. Hjemma hadde det regne minst 4 av  7 dagar i løpet av ei uka. Her er det bare sol, sol sol og varme opp mot 30 grader. Og eg vett, skal jo egentlig ikke klaga men i lengden blei det litt for mye for meg. Etter en dag på strandå på lørdag fikk eg et lite hint av solstikk og måtte gå hjem med intens hodepine og kvalme. Endte opp med å spy heila nattå. jippi! Så søndagen blei brukt te å gjømma seg for sola og se vm finalen.
Og herligheten for ein spennandes kamp. Gikk hardt utover mine negler og nerver, men heldigvis etter to lange timar, vant de rette ;) Gooo Spania! =D
Noen bilder fra CPH Beachparty som var nå i helga =) Kjekt!






Så har eg en annen nyhet og, eg er nå arbeidsløs etter at eg fant ut at sjefen min er en TOTAL IDIOT! Blir litt forbanna bare av å tenka på det.
Er em lang historie, men han fant ut at han skulle stå å kjefta på meg foran kunden og det finne eg meg bare ikke i. Og det er ikke første gang, og eg er heller ikke den første han har gjort det med. Uansett, nå er eg fri som fuglen og det er egentlig ganske merkelig å ikke jobba heile sommaren. Første gang på 6 år at eg faktsik har et sosialt liv om sommaren og ikke bare jobb jobb jobb =)
Martin er litt missunnelig kan man si, han har ikke no ferie før me reise te Spania den 24.

På fredag kommer mamma på besøk. Så satse me på flott vær og strandliv + masse shopping ;D

Ingen kommentarer: