onsdag 6. august 2008

Hello!

Siden jeg nå skal flytte til København tenkte jeg at jeg skulle starte en blog for å holde folk oppdatert om hva som skjer her nede. Hvis noen lurer :P

Har ennå litt vanskelig for å forstå at jeg skal flytte til Danmark, er ganske skummelt å bo så langt vekke fra mammaen og pappaen min, hehe.
Men heldigvis har jeg snille folk her som kan passe på meg, hvertfall de første ukene.
Før øyeblikket er det å finne en plass å bo, på toppen av listen. Er ikke så lett kan man si :S Men jeg skal vel klare å finne noe tilslutt.

KOmmer tilbake til Stavanger igjen imorgen. Må jobbe min siste helg på ikea, og flytte og vaske ut av rommet mitt der. Noen som melder seg frivillig til jobben?

jaja mer kommer når jeg faktisk har flyttet ned hit :P

Cya!

2 kommentarer:

amastra sa...

Så kjekt at du har fått deg blogg!

Kommer til å savne deg på Ikea ><
Kos deg massemasse i danmark :D:D:D

Unknown sa...

Kommer til å savne alle dåkken på Ikea og! Så får du passa på alle de nye. Komme nok innom å sjekke litt når eg får sjansen ;)