fredag 22. august 2008

Oioioi!

Imorra kveld skjer de! Jeg setter meg på flyet til Køben. Eeek! Blei plutselig så skummelt detta her. Begynne å kjenna det godt i magen nå. Sommerfuglar så te di grader! Men skal vel overleve dette og ;) tror jo egentlig at det kommer til å bli en fantastisk opplevelse( hvis eg bare overleve di første ukene) Her har man lille bonde jenta som flytter til storbyen :P Eg som syns Stavanger e stort liksom..

Nå har eg pakka, pakka ut igjen, pakka på nytt.. osv i heile dag.. Er ikke lett når man skal pakke ned livet sitt i en koffert som bare egentlig får lov å veie 20kg.
Heldigvis skal mamma komma nedover seinare med litt mere ting. Har jo enda ikke en plass å bo, så kan liksom ikke ta med alt vaset mitt uansett :P
Skal se på et par plasser på lørdag, så håpe me at de e full klaff på ein vertfall. *krysse fingrar og tær*

Kanskje eg ska prøva å sova litt.. blir en lang dag imorra ja.
Så tvi, tvi te meg sjøl ! :P

Ingen kommentarer: