lørdag 6. september 2008

Første skoledag

Da har jeg hatt min første uke som student her nede. Var litt skummelt den første dagen, når jeg for første gang skulle bevege meg rundt alene. Ellers har jeg alltid hatt Martin med meg. Men gikk faktisk ganske så bra. Nesten litt imponert sjøl om det ikke er så skrekkelig vanskelig.
Så når jeg endelig er sikker på veien, så må jo Martin finne på å flytte, slik at jeg må finn eut av en ny vei.. hehe.
Kjøpte meg seng igår, som blir levert på tirsdag, så da flytter jeg også.. Skal bli kjekt =)

Igår var jeg på ANSA-middag (assosiation for norwegian students abroad) og traff en haug med andre nordmenn her nede. Storkoste meg! Endelig kunne jeg snakke norsk skikkelig igjen. ;P Får liksom ikke alltid sagt alt jeg vil når jeg snakker med dansker.

Ikveld er det bare avslapping her hos Martin. Har flyttet i hele dag, så er nice med en rolige kveld.

2 kommentarer:

Oddbjørg sa...

Godt du har det bar,snuppa:)

Oddbjørg sa...

Bar? neeeei. Bra. Jepp.