søndag 21. september 2008

Tivoli! =D


I går var eg, Martin og noen andre venner på tivoli. Var kanonkjekt. Tok en masse karuseller, og eg tørte å ta alle :P sjøl om eg frika litt ut når me tok ein av di.. sånn der tårn der du blir dratt opp høgt i lufta, og sleppt ned.. når man sitter der oppe å ser utover hele København så har man egentlig ikke så lyst å rase nedover i en vanvittige fart.. men de gjorde me, og me måtte jo gjør de to ganger og.. fy søren så mye værre de va å ta an andre gangen..

På bilde her står me i kø for å ta berg og dal banen.. var ganske kjekke =) Men lange kø.. brukte sikkert over halvparten av tia på tivoliet i kø.. men sånn e de jo når du vil ta di kjekkatse tinga :P

Seinare var det tid for pause og litt gotteri.. =) Eg måtte selvfølgelig kjøpe den største slikkepinnen i butikken.. hehe
Og June har fått seg en soft is som ser ganske så nice ut. Jordbær soft is faktisk, me skumbolle på toppen.
Kaffor i alle dager har de ikke de på essoen i sauda :P
Men var en meget kjekke dag med masse adrenalin kick(kanskje litt for mye for min smak :P )

Men nå får eg nesten starta på min kjekke analyse av et shakespeare dikt. utsatt de lenge nok nå^^ Typisk meg ja..

3 kommentarer:

Eli Marie sa...

Hei! Veldi, veldi lenge siden sist! Så det va koseli å lese litt om koss du har det! :) Stor klem!

Unknown sa...

Kjekt å vite at noen faktisk leser det og ;) Hihi!

Oddbjørg sa...

NÅKEN som lese e det vel alltids...;)