onsdag 28. januar 2009

kakebaking...

...er noe eg ikke akkuratt e så skrekkelig flinke te nei! Sku liksom baka litt idag, vær litt flinke.. :P Og kakå blei jo egentlig ganske ok tror eg, men så sku eg begynna me kremen. De va et kapittel for seg sjøl.. hehe! An dette av kakå.. hihi.. tror an blei litt for tørre ja, men men, øvelse gjør mester sie di. Så kanskje de blir vellykka neste gang =)

Idag har eg klipt meg igjen, wee! E ganske fantastisk å ha en egen frisør. Han eine som martin bor me e utdanna frisør. Og på torsdag ska han liksom fargåa håret mitt rødt. Ja dåkken leste riktig.. nå va de på an igjen me dissa galne hårfargane mine.. ville jo egentlig ha rosa, men rødt va de einaste martin ville godta :P Må jo ta litt hensyn, e jo tross alt hn så må se på meg heila tiå :P
Glede meg faktisk ganske mye, blir spennande å prøva noe nytt. Og for de som lure på kalla rødfarge eg har tenkt på så e de bare å gå på youtube å se på en video av Pink som hette you and your hand elle no sånn :P e den samme fargen som hu som står å bokse.. e hvertfall de eg ser for meg akkuratt nå =)

Ellers e de back to school på mandag, da begynne 2. semester. Ska nesten bli godt å komma igang igjen og nå, ette 3 uker ferie. Sjøl om ferie e veeeldig deilig. ;)

Eg har også fonne ei i klassen min som e på jakt ette ein plass å bu, akkuratt som meg. Så me ska se om me kan finna noe ilag. Men å finna plass å bu her nede e temmelig vanskelig. Og du må belaga deg på å stå vertfall ett år på ventelista for å få studentbolig. Sykt!! Men nå e me vertfall to om de. Og eg tror det kan bli veldig hyggelig å ikke bo heilt aleina.. Kjenne ikke såååå mange her nede, vertfall ikke utenom martin sine venner og de vennene eg har på skolen.

Satse på å legga ut et bilde av meg rødhåra på torsdag =) *glede seg*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle ikkje DU var flink å baka? Ette din oppvekst på mitt kjøkken? Det e det villaste eg har hørrt..
Rødt blir sikkert bra det, satse på eg får sjå det live om halvaen veka;)

Unknown sa...

Hehe! jammen jammen.. har ikke bakt på aldri så lenge. Så me må nesten ha en bakekveld når me e i bygdå igjen.. så kan me laga en haug me forskjellige ting.. sånn at eg får friska opp hukommelsen :P Og håret blei ikke så rødt så eg håpte på.. men satse på en ny omgang ein aen gang.. og da ska de blie crazy rødt! :P