fredag 2. januar 2009

Nytt år

Ja da va julå øve for denna gangen og eg har vendt nasen mot københavn igjen. Eg feirte nyttår her nede og storkoste meg =)
Var herligt å komma hjem til Sauda og. Fikk møtt mange kjente igjen.
Eg landa på Sola rundt klokka 5, og da var Runar der for å henta meg. Så møtte me Maggi i byn, å spiste på Mcdonalds :P Så da fikk eg troffe hu og ;D
Etterpå satte eg og Runar kursen for sauda og hjem. Va såååå kos å se heile familien samla igjen.
Og på 1.dag var det fest og ut på pubben.. nei ingenting slår jul hjemma i Sauda! <3

Så va de nyttår i Køben. Som også va sjov :P Eg gikk jo glipp av talen te dronningå da meeeeeen.. tar vel ikke de så skrekkelig tungt nei :P
Men eg må innrømma at de va godt å komma ned te min kjære igjen. Han feirte jul i Spania me sin familie. Så savne han jo når han e reist laaangt vekk ;)

Nå e de tebake te normalen(nesten) har en eksamen igjen, før eg virkelig får ferie. Da e de fri i 3 uker. Ska bli deilig!! =D

Ingen kommentarer: