søndag 12. april 2009

Er så fantastisk deilig med vår =D Ehh.. forår heter det visst.. :P

Åh for en deilig dag. Endelig har våren virkelig komt til Køben.
Var på påskemiddag hos Martins mor idag, veldig hyggelig =) Og etterpå tok vi litt dessert ute i hagen, i solsteiken. Er så glad for atdet endelig går mot sommer. På tide nå, er temmelig lei av vinter å kulde. Så nå e de snart på tide med 20grader ++ og sommertøy =D

Ellers har det ikke skjedd så masse her. Nyter fortsatt min påskeferie. Ein dag igjen.. og forhåpentligvis vil den bli brukt til skolearbeid. Men eg kjenne meg sjøl litt for godt.. blir litt sånn.. meh.. kanskje litt seinare.. å så vips.. så sitte eg med leksene midt på nattå :P Men tror nok endel kjenne seg igjen i det hehe! Det viktigste er at di blir gjort uansett.. santvel!

Skal holde et 5min foredrag på torsdag om ka som helst. Eg har valgt å snakka om å studere iutlandet. Sjokk at eg valgte de :P Men uansett.. må snart begynna å forbedreda meg. Kjennne allerede at eg begynne å bli nervøs. Men skal nok gå fint på en eller annen måte. Wish me luck =)

Ingen kommentarer: