onsdag 15. april 2009

Sol, fri, maling og presentasjon

Onsdag igjen, noe som betyr fridag fra skolen. Passe meg fint ette en hard start igår med grammatikk.
var å såg leiligheten som eg ska flytta te idag. Og har malt rommet mitt. Tror detta blir kjempebra, leiligheten var koselig og rommet var passe stor. Eg har også fått fiksa transport av senga mi, så ting begynne å falle på plass =) Må nok investera i en sykkel ettekvert siden det blir dyrt med buss heila tiå, men tar det te høsten. Er ikke så lenge igjen te eg drar hjem =D
Rommet mitt har også en kommode, skap, hyller og en pult.. så sleppe eg å gå te innkjøp av det =)

Eg må vel ta fatt på min presentasjon som skal vær klart te imorra. Grue meg! Hate å stå foran klassen å prata. Eg vil ikke, eg vil ikke, eg vil ikke!

1 kommentar:

odne sa...

jeg vil også have en blog!