tirsdag 12. mai 2009

Begravelsen

Ja da var denne dagen over og, er godt å være ferdig med begravelsen. Er så utrolig trist, men begravelsen var fin. Presten holdt en fin og personlig tale om besten. Og alle var samlet.
Etterpå var den nærmeste familie på Klekkeriet for litt hygge sammen. Er så utrolig lenge siden eg har sett noen av søskenbarnå mine. Å fy så store di er blitt. Husker de fortsatt som smårollinger, men de er jo blitt voksne nesten. Eg føle meg gammal.
Men me fikk samla alle søskenbarnå på pappa si sia te fotografering.


For en kjekke gjeng me er alle sammen =)

Etter at begravelsen var over drog me hjem og satt oss ute i sola. Man blir utrolig sliten av en dag som dette og det var godt å få sette seg ned og bare slappe av.
Så er det i gang med eksamenslesing igjen imorra. Kan ikke glømma de. Er vel egentlig bare å sette igang nå.. har ei bok som skal lesast ferdig, helst imorra..

1 kommentar:

Oddbjørg sa...

Der va det ein del fjes som va eldre enn eg hadde tenkt di sko var,ja..