lørdag 23. mai 2009

Eksamenstid

Sitter her foran laptopen, det begynner å bli seint.. og eg burde legga meg sånn at eg kan komma meg opp tidlig imorra og skriva videre på denna eksamenen min. Men føle meg ikke heilt klar for senga ennå.
har komt meg ned igjen til København igjen. Fikk drassa me meg en haug på flyet, og alikavel så skulle eg hatt me meg mer. Heldigvis tar mamma og pappa med endel når di komme ned =)
Så har eg åsså bytta adresse.. så om nåken vil ha an så e de bare å ta kontakt =)
Var så deilig å se Martin igjen. Og eg har bodd hos han de siste dagan, sjøl om eg burde ha dratt hjem for å jobba med hjemme eksamenen min. Men me hadde endel å ta igjen :P Huffameg, eg komme te å dø i sommar når eg ska vær i Norge i 2 mnd uten han. *sutre, sutre*

2 kommentarer:

Monica sa...

Det går nok greit skal du sjå ;) han kan jo komma på besøk!! lykke til videre med eksamen å slikt..

Unknown sa...

Hehe, ja eg ska nok overleva :P Å han komme på beslk i august =) og tusen takk for lykkeønskninger =) Trenger virkelig det :P