søndag 17. mai 2009

Hurra for 17. mai!

Da var 17. mai over for denne gang. Har hatt en kanonkjekke dag, med barnatog, folkatog, bunadar, is, pølsa, norske flagg, russ og masse mer. Heilt topp!
Har tatt en masse bilder så eg kan visa te dissa nedi Danmark som ikke har peiling på koss di ska feira en nasjonal dag ;P
Å eg har endelig fått hatt på meg bunaden min igjen. Elske det plagget der ;)
Så nå er det bare å pakke samme og gjøre meg klar for Stavanger imorra. Skal treffe cathringe og Maggi på Uis på tirsdags formiddag, skal spisa middag før eg reise nedover til København igjen. Glede meg utrolig mye te å se martin igjen nå ;) 10 dagar er alt for lenge.. hehe

4 kommentarer:

Jo sa...

jaså, hjemmom titt å ofta uten å gi lyd fra deg du :)??

Unknown sa...

Hehe.. har ikke vore hjemma siden jul^^ Og skulle egentlig ikke hjem nå heller. Måtte i begravelse :S men skal jo vær i Stavanger heile sommaren, så da må me finna på nåke =)

Oddbjørg sa...

Barentok,du... Va det det samma som eg såg?

Unknown sa...

Sånn da.. hehe! Går litt fort i svingane avogte :P