onsdag 13. mai 2009

Kjede meg eg..

Sitte her hjemma, mamma og pappa sitte å ser på tv. Kjede meg litt. Skjer ikke så masse her inne i bygdå, å vertfall når ingen er hjemma.
Ringte til Tor Magnar, og me avtalte at me ska grilla imorra. Så det blir koseligt. Er lenge siden eg har sett han nå.
Eg ska også vaska ut av leiligheten te Besten imorra. Så har jo endel å gjør. Pluss denna eksamenslesingå... føle meg ikke heitl motiverte :S Men har ikke så mye valg egentlig.

Fant ut at eg faktisk har masse sko ligganes hjemma, så må prøva å få me meg mesteparten. men er så skrekkelig mye som skal tas med til Danmark igjen. Heldigvis kan mamma og pappa te md seg noe og, di komme jo på besøk vekå etter at eg e dratt ned igjen =)

3 kommentarer:

Tomsa sa...

ja, det er virkelig lite å ta seg te i Sauda utenom feriehøytidene! :) Skal du flytte til Danmark for godt du da? (tar med deg så mange ting) :)

Unknown sa...

hehe, kanskje... skal vertfall bo der i 2 år til.. så får me se ka så skjer ;) Kan godt vær eg blir der nede.

Tomsa sa...

:-) Ja mye kan skje på 2 år!